Website-optimering

Tænk på dit website/webshop som et indkøbscenter. Der er nogle helt basale ting, der skal være på plads, hvis folk skal få lyst til at handle i den.

Den skal være ren, man skal kunne finde varerne, man skal have god betjening og man skal kunne betale på en nem måde.

Og man skal i hvert fald kunne finde vej til den!

Du kan bruge nok så mange penge på annoncer, men hvis “dit indkøbscenter” ikke er i orden, så gider folk ikke at købe noget. Det er nøjagtigt de samme ting, der er vigtige for et website. Overført betyder det, at en webshop fx…:

  • Skal være brugervenlig og overskuelig, så man kan finde rundt
  • Skal være nemt at finde den eller de varer, man er interesseret i
  • Skal være nemt at betale

Jeg er ekspert i at optimere websites og webshops. Med +10 år som online-specialist og -konsulent har jeg optimeret massevis af hjemmesider. Min metode baseres derfor på en bred erfaring, som for det første omfatter brugen af Google Analytics til at forstå dine besøgende på dit website.

Gennem de rigtige analyser finder jeg frem til, hvilke dele af dit website, der har brug for at blive forbedret. Jeg laver konkrete løsningsforslag, som er klar til at blive ført ud i livet på dit website.